Nobelprijs voor de Vrede?

Ayaan Hirsi Ali voorgedragen voor de Nobelprijs voor de Vrede?Net zo absurd als JPB als Krijgsheer in Afghanistan…!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Nobelprijs voor de Vrede?

  1. Erwin Troost zegt:

    De wereld draait door en de mensheid… ahum (?)

  2. Nico zegt:

    Een Nobelprijs is geen garantie voor een bewijs van goed gedrag, maar meer een waardering voor de waan van de dag…

  3. Helpp...?? zegt:

    Kan iemand me zeggen wie er allemaal genomineerd zijn voor de Nobelprijs voor Vrede in 2006 ??????

    thnx..

  4. Dwarsbongel zegt:

    @Helpp…??: Jouw vraag bracht me er toe om eens te gaan zoeken, en zo kwam ik via Google terecht bij Wikipedia. Lees dat maar eens.
    De namen van de genomineerden schijnen dus geheim te zijn, totdat de keuze gemaakt is. Welke verrassing staat ons te wachten?
    Als ik dat zo lees, dan zou IK die prijs nooit willen winnen, tenzij om het geld…

Geef een reactie

