Nobelprijs voor de Vrede voor Ayaan…?

Op 18 januari reageerde ik op de kandidaatstelling voor Ayaan Hirsi Ali voor de Nobelprijs voor de vrede.
Vandaag vond ik een (anonieme) reactie op dat log. Dat bracht me er toe om te zoeken naar andere genomineerden.
Ik kwam terecht bij Wikipedia, die heel interessante informatie aanbiedt…
Met deze informatie zou IK vooralsnog die prijs niet willen winnen, behalve om het geld.
Ik denk dat Ayaan een goede kans maakt, maar ik zou en betere besteding weten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

