Gastlogger: Miss Deeld

Ik moet het hebben, zeggen ze.Ze zeggen dat ik het moet halen.Ik wil het niet hebben.Allemaal onzin.Als ze vinden dat ik het hebben moet, dan komen ze het maar brengen.Ik ga het niet halen.Wat mot ik ermee.

Anderen hebben het wel.
Die staan altijd vooraan bij het uitdelen.
Ik vind niet eerlijk dat ze het mij
niet komen brengen.
Ze slaan mij altijd over als er iets te halen is.
Hij is een lul omdat hij het niet gebracht heeft.
Hij zei zelf dat ik het hebben moest.

©Miss Deeld

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gastlogger: Miss Deeld

  1. Pasula zegt:

    Da’s hetzelfde als dat iemand tegen mij zou zeggen: je mag je ramen weleens lappen.
    Mijn antwoord: ga je gang.

  2. Alternater zegt:

    Vind ik ook, wanneer kom je ze dan bij mij lappen Pasula?

Geef een reactie

