Via Anja

Deze link vond ik op het weblog van Anja Meulenbelt:
Interesse voor de brief die Rita schreef aan Ayaan? Hierheen.
Probeer anders deze link

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Via Anja

  1. Alternater zegt:

    Dwarsbongel, ik mis een nieuw logje van je.
    Lijkt me toch dat het laatste nieuwsbericht je moet aanzetten tot schrijven???

  2. Dwarsbongel zegt:

    @Alternater: Druk-druk-druk met teveel dingen en een langdurige neusverkoudheid remmen het werpen met dwarsbongels af.
    Ik wil namelijk geen boemerangs die zonder prooi maar op mijn achterhoofd terugkomen.
    Daar ben ik namelijk ooit op gevallen, uit de schommel van de buren.

  3. Alternater zegt:

    Klinkt wel als een spontane domme aktie: Hoe hoog kan de schommel van de buren…

    Enne je typt toch niet met je neus, dus dat zijn gewoon smoesjes.

    Maar… druk zijn in het echte leven, dat is altijd beter dan je vervelen.

    😉

  4. Dwarsbongel zegt:

    @Alternater: Nee ik type niet met mijn neus, maar moest mijn neus verre houden van het toetsenbord om te voorkomen dat met volliep met… nou ja, ba!
    Enne: de schommel van de buren was niet zo heel hoog, maar ik was nog heel klein, dus relatief gezien…

Geef een reactie

