Pedopartij

Pedo_1

Voor wie goed op de hoogte is c.q. zich goed informeert, is deze
uitspraak van de rechtbank niet zo verontrustend als voor
azijnzeikers die sowieso alles fout vinden wat in Nederland gebeurt.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Pedopartij

  1. Opa-Buiswater zegt:

    Ik vind persoonlijk de reacties van sommigen op de uitspraak verontrustender dan het partijtje zélf…. 😉

  2. Alternater zegt:

    Ik vind het prachtig hoe iedereen direct bij dit onderwerp op zijn/haar achterste benen staat.
    Ik ben nog steeds blij dat ik in dit kikkerlandje mag wonen, waar een mening (meestal) nog aanhoort wordt.
    Ik ken ook landen, waar kinderen geeneens rechten hebben, waar kinderarbeid de gewoonste zaak van de wereld is.
    Laten wij dan aub een partij hebben die er over wil gaan praten?
    Want dáár is Nederland sterk in, praten, geen daden maar woorden.
    En zolang er over gepraat wordt, verdwijnt het onderwerp ook niet in de taboe wereld, want denk niet, waar geen nieuws is, gebeurt niets!

  3. Niklas zegt:

    Kijk ook even bij bij, log 060719

  4. Erwin Troost zegt:

    Ik vergelijk het met Jan Maat. Iedereen wist dat die man niet deugde, maar we lieten hem daar zitten, omdat er anders iemand kon opstaan die gevaarlijker en gekker was als de heer Jan Maat.

    Dat is met deze pedo-groepering ook. Laat ze zitten en wij weten waar ze zijn.

Geef een reactie

