Zorgwekkend

De club van Zorgverzekeraars zegt, dat de premies fors omhoog moeten vanwege wanbetalers: 150.000 mensen die een half jaar geen premie hebben betaald. (Zie RTL-nieuws en NOS-nieuws)
Zorgverzekeraars Nederland vindt dat minister Hoogervorst van Volksgezondheid om politieke redenen een te rooskleurige prognose gaf.

Welk bericht komt daar meteen achteraan?
De Landelijke Huisartsenvereniging legt een zwarte lijst van wanbetalende zorgverzekeraars aan en dreigt te adviseren om patiënten van wanbetalende verzekeraars contant te laten betalen. (RTL-nieuws)

Even recapituleren:
* Op 1 januari 2002 is de Euro ingevoerd. Voor bijna alles betaal je nu in Euro´s wat je voordien in guldens betaalde (factor 2,20371).
* Op 1 januari 2006 is het nieuwe Zorgstelsel ingevoerd. Voor dezelfde zorgverzekering moest ik dubbel zoveel betalen
* Mijn inkomen werd behalve door de Europrijzen ook nog afgeroomd door onder andere veel hogere energiekosten.
Nu deze berichten weer. En toch zeggen Balkenende en Zalm dat het goed gaat met Nederland. Bedoelen ze nou dat het goed gaat met de banken en verzekeraars of met de Nederlanders?
Ik snap de logica niet meer, terwijl ik daarin geschoold ben. Politieke logica?
Gek he, die wanbetalers? Over de positieve invloed van JP´s "Wormen en Maden" gesproken…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zorgwekkend

  1. Erwin Troost zegt:

    Bij mijn weten moet ik mij soms eens meer bezig houden met zulk soort instanties.

  2. Pasula zegt:

    Ik heb me er al 10x kwaad over gemaakt, helpt niet, ik laat m’n leven in elk geval niet vergallen door dit soort dingen en denk er niet meer over na, het is zo helaas. Ik hoop dat mensen tot inkeer komen en eens op de juiste partij gaan stemmen wat ik al jaren doe. Maar ja, in je eentje doe je niet veel.

  3. Melody zegt:

    9 oktober 23.57 uur is definitief bekend geworden dat de PNVD NIET deel gaat nemen aan de verkiezingen op 22 november ! Dat hebben we met zijn allen bereikt ! Ik ben jullie onnoemelijk dankbaar voor dit resultaat ! Liefs Melody

Geef een reactie

