Tweede verhaal(tje)

Vanmiddag plofte er een pakketje op de deurmat. Het geluid gaf aan dat het iets zwaarders was dan wat we gewoonlijk ontvangen.
Het bleek het boek te zijn dat ik had besteld bij Second Story in Delft. Vrijdagmiddag om een uur of vijf heb ik het geld overgemaakt via Mijn Postbank. Nu, op maandag, is het boek al binnen, en in perfecte staat! Ik ben nu op bladzijde 42. (Later misschien meer.)
Dit bericht werd geplaatst in Zoektocht naar voetsporen van mijn vader. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tweede verhaal(tje)

  1. quidam zegt:

    Dat is mazzel! lees ze!

Geef een reactie

