Nieuwjaarskaarten

Vlaenvelop
Toch wel grappig, als je nick-name als weblogger bekender is dan je echte naam, getuige het nieuwjaarskaartje van "Chocoladevla"! Dat er geen postzegel op zat is logisch: we kunnen bij elkaar in de tuin kijken, maar we kennen elkaar vooral van de buurt-barbeque.
We kregen veel te veel kerst- en nieuwjaarskaarten om hier te laten zien, maar eentje greep direct in op mijn herinnering:
Kaart_delft
De associatie lag voor de hand, van het bouwwerk op de foto heb ik een tekening:
Oostpoort
Die tekening is gemaakt door mijn vader, net als de "Eeuwigdurende kalender", die ik op onze nieuwjaarskaart heb afgebeeld. De Delftse kaart kreeg ik van een kleindochter van mijn stiefvader.
Dit bericht werd geplaatst in Zoektocht naar voetsporen van mijn vader. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nieuwjaarskaarten

  1. tagrijn zegt:

    Weliswaar geen nieuwjaarskaart van mij, maar ik wens jou en Marijke toch een heel goed, gezellig en gezond 2008!

  2. HUUB zegt:

    ja ik kijk ook af en toe post voor deheer tabakspot… altijd apart…

Geef een reactie

