Memory

Tegenwoordig kun je met die kleine USB-sticks een overweldigende hoeveelheid informatie meenemen. We zitten nu in een oppashuis, om voor 3 eigenwijze katten te zorgen. Ik was van plan om eens lekker verder te werken aan een reeks verhalen. Laten die verhalen nou net niet op mijn stick gekopieerd zijn… En van hier uit kan ik ze ook niet van mijn PC thuis halen.
(Zie ook mijn conversatie met neef Gert bij mijn vorige bericht.)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Memory

  1. tagrijn zegt:

    Mooie gelegenheid om je fantasie weer aan het werk te zetten en lekker aan een paar nieuwe verhalen te beginnen. Heb je dat ook alvast maar weer.

  2. Pasula zegt:

    Beperkingen geven wel nieuwe kansen: heb je nog 1 heel nieuw verhaal geschreven? 😉

  3. fijnegozer zegt:

    Tja, dan wordt het moeilijk he.

    OT; Van dat mopje had ik maar niet gezegd als ik jou was, ha ha. (zie respons)

  4. Dwarsbongel zegt:

    @: Aan mijn fantasie mankeert niet zoveel, het uitwerken van verhalen op basis van mijn herinnering vergt des te meer inspanning, omdat ik het zo getrouw mogelijk wil doen (zonder iemand te beschadigen). Daarbij kan ik alleen maar voortbouwen op wat ik al vastegelegd heb.

Geef een reactie

