Heppu daar het goeie vormulier wel foor ingefuld…?

Natuurlijk gaat de telefoon net als mijn vrouw de borden met ons warm eten op tafel zet. "Geen vermelding", zegt het display. Ons telefoonnummer staat geregistreerd bij www.infofilter.nl, zodat wij in principe gevrijwaard zijn van telefonische marketing.
Ik: "Ja, hallo?"
Iemand vraagt of ik ik ben. Hij noemt zijn naam en zegt dat hij van de ANWB is.
ANWB: "Klopt het dat U uw lidmaatschap hebt opgezegd?"
Ik: "Ja…?"
ANWB: "Mag ik u vragen of u dat wilt toelichten?"
Ik: "Meneer, dat heb ik allemaal uitgebreid ingevuld op het opzegformulier!"
ANWB: "Ja, sorry, maar dat heb ik hier niet direct bij de hand…"
Ik: "Dan kan ik u alleen maar adviseren om eerst dat formulier maar eens op te zoeken! Mijn vrouw heeft net heerlijk eten op tafel gezet, dat wil ik niet laten verpieteren. Goedenavond!"
ANWB: "… Goedenavond … eh … eet smakelijk …"
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Heppu daar het goeie vormulier wel foor ingefuld…?

  1. Pasula zegt:

    Ja hoor, eten gaat vóór. En zeker als je al een heel formulier hebt ingevuld en dat nog eens telefonisch moet toelichten…grrr.

  2. Gek wordt je van dat soort telefoontjes he.

  3. Belinda zegt:

    Heerlijk is dat infofiltergebeuren hè! Wat een idioten bij de ANWB maar je hebt ze goed van repliek gedient!!

  4. Ja, nu weet ik de volgende keer ook wat ik moet zeggen.

  5. tagrijn zegt:

    Waren ze toch even de weg kwijt bij de ANWB.

  6. Natasza zegt:

    Wat stom. Bedankt voor de link trouwens, ik word af en toe suf gebeld door die marketingbureau’s. Heel irritant.

    Fijn weekend.

Geef een reactie

