Kerst en Nieuwjaarswens 2010-2011

Ekaart10-11_1675_400

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Kerst en Nieuwjaarswens 2010-2011

  1. Gelkinghe zegt:

    Jullie ook prettige feestdagen!

  2. Rob Alberts zegt:

    Meestal kijk ik naar de bovenste van het stapeltje.
    Maar een overzicht van nog te lezen boeken geeft ook inzicht in mijn leven.
    Soms heb ik geen zin meer om te lezen.
    Maar mijn zin om te leven komt toch meestal uit de gelezen regels.

    Meer, meer en meer.

    Terwijl ik juist ook beter met minder, minder en niets te tevreden wordt.

    Veel geluk en gezondheid voor 2011

    Vriendelijke bezinningsgroet uit Amsterdam-ZuidOost

Geef een reactie

